سخنگوی اورژانس استان تهران به خودداری آمبولانس از رساندن مصدومان ورزشگاه شهر قدس ـ که دچار برق‌گرفتگی و سوختگی شده بودند ـ به مراکز درمانی واکنش نشان داد.

آمبولانس

به گزارش همشهری آنلاین، شروین تبریزی سخنگوی اورژانس استان تهران درباره ماجرای خرابی آمبولانس در ورزشگاه شهر قدس در جریان نشست خبری مربی استقلال اظهار کرد: آمبولانسی که گفته شده دچار خرابی شده متعلق به یک شرکت خصوصی است و طبق تفاهمی که با هیأت فوتبال آن شهرستان داشته‌اند، در ورزشگاه حضور پیدا کرده بود.

سخنگوی اورژانس استان تهران افزود: گزارش مربوط به خرابی این آمبولانس به اورژانس استان تهران رسیده و همکاران در اداره نظارت بر آمبولانس‌های خصوصی در حال پیگیری موضوع هستند و به محض روشن شدن ابعاد ماجرا، جزئیات آن را به اطلاع مردم می‌رسانند.

روز گذشته اعلام شد که ۲ کارگر در ورزشگاه شهدای شهر قدس که میزبان دیدار استقلال و الغرافه قطر خواهد بود دچار برق‌گرفتگی و سوختگی شدند، اما آمبولانس مستقر در ورزشگاه به دلیل خرابی امکان انتقال این ۲ نفر به بیمارستان را نداشت.

کد خبر 881836
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    0 0
    بهانه نیارید رسیدگی کنید توی صحبت‌هایی که رد وبدل میشه حرفی از خرابی خودرو به میان نمیاد در ضمن اون مسول ورزشگاه با کمال پر رویی میگه به من چه همینه که هست